1 Ağustos 2009 Cumartesi

Bill Gates Facebook'a girerse...


Bill Gates, Microsoft'un kurucusu ve dünyanın en zengin insanı. Böyle bir adam Facebook gibi bir sürü manyağın arasına girerse sonunda bıkar gelen arkadaşlık tekliflerinden ve siler üyeliğini, alır ceketini çeker gider.

Şan, şöhret ve paranın yanında promosyon olarak gelen tonla eş, dost ve arkadaştan nasibini alan Gates, aynı sorunla bir de Facebook'da uğraşmak istemediğini belirterek Facebook'tan ayrıldı.

"Günde 10 bin kişi benimle arkadaş olmak istiyordu, ben de hangisini tanıyorum hangsini tanımıyorum bilemediğimden daha fazla bu işle uğraşmak istemedim."
demiş Gates amca.

(Burdan sonrası gırgırdır. Arada küfür edebileceğimi şimdiden söylemek isterim. Devamını beni tanımayanlar okumasın lütfen. Yanlış tanıyabilirler yazacaklarımı okuyunca. :D Biliyorum ki ne kadar anlatsam da boş. Okuma deyince daha merakla okuyacak herkes. Hiçbirşey demiyorum.)

Bana günde 1milyon arkadaşlık teklifi geliyor. Hiç siliyor muyum Facebook profilimi? Ayıp etmişsin Gates, çok ayıp. Ama en baştan girmeyecektin o manyakların arasına. Abi öylelerini gördüm ki açtıkları tek site Facebook ve sabahtan akşama kadar orda geziyorlar. Oyun oynuyorlar mal gibi, onun bunun fotoğraflarına bakıyorlar... Çok kadın gördüm Facebook'taki fotoğrafına "Çok tatlısın şekerim. :) muck!" yazdığında orgazma bağlıyor işi. Akşamına msnde kur yapmaya başlıyor adama. 1 hafta sonra bakıyorsun yapış yapış sevişiyorlar. İğrençsin be kızım. Kimbilir o bir yorumuna tav olduğun salak en son kaç ay önce duş aldı. :d .mk çıkmaya başladıkları ilk günden Facebook'ta Bilmemkim'le ilişkisi var diye gösterirler. Facebook'a özelini niye giriyorsun ki? Tamam nişanlın, eşin falandır. Öyle olunca ben de yaparım. Ama belli o kızla bir sona ereceği yok. Zaten birkaç sevişmeden sonra bir bahane bulursun ayrılmak için. Çünkü erkekleri bilirim, hepsini isterler. Şimdi diyorum ki Britney benim sevgilim olsa falan. En fazla 3 ay gözlerimi ayırmam ondan. Sonrasında bir başkasını isterim. "Britney benim olsun, ondan başka bir kızı yan gözle bakan bilmemne olsun." diyen çok çıkar şimdi. Ama erkeksin olum sen de, doğanda yok öyle birşey. Mini etek giymiş, uzun bacakları olan seksi bir kadın geçti mi önünden içine düşecek gibi olursun. Hani Britney'den başkasına bakmazdın lan? He Brit her an yanında olsa, her saniye seninle bişeyler yapsa zaten başkasına bakmaya vaktin olmaz. Ama öyle de bişey olmaz. İyi saçmaladım he. Ulan Bill Gates'den Britney'e laf nasıl götürebiliyorum ya? Büyük yetenek lan! Haydi görüşürüz. :d

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder