11 Ağustos 2009 Salı

Ebeninki artık!

 kroca "Hi all!" Türkçe Selam millet! nasılsınız görüşmeyeli? sağoln ben de iyi sayılırım işte. koşturup duruyoz. ataköy'e falan gidip duruyom, bakalım bi boka yarıcak mı sonunda. olayı bilen biliyo, sonuç olmlu olrsa sizlerle de paylaşırım. heh şimdi biraz birşeyler anlataym. hani böyle otobüste falan giderken hep istediğiniz tipte, istediğiniz özelliklerde biri gelir oturur yanınıza. nası etsem de sohbet etsem, nası etsem de bi daha görüşebilsek? diye düşünürsünüz. düşünürken icraate geçip konuşmzsanz kızla ineceği durağa gelir ve iner. arkasından mal gibi bakarsınız. o kadar bakıştınız, sen rahatsız olmasın sapık sanmasın diye olabildiğince uzak durmaya çalışırken kız sana sürtündü iki de bir. yanlışlıkla falan dokunur eline tamam olr bi kere, hadi iki kere. 10 dkdır resmen çaktırmadan sevişiyo sennle. o kadar çaktırmıyo ki sen bile farkında değilsin. amına koyim ne anlatıyom lan ben böyle? xD azcık toparlayalım konuyu. heh işte hep öyle olr, mal gibi kalırsın. bugün ataköy'e gittim. tam istediğim tipte, biraz artist xD, simsiyah gözleri insann içine dokunan, öpmek istediğinde kafanı aşağı indirip öptükten sonra boynunun ağırmıcağı xD, öpülesi elleri, o güzel seksi çekici pürüzsüz bacakları.... off ya, ne kızdı anasını satim. çok uzun oldu bu paragraf. İkinci Paragrafa Geç!

 aşık oldum sanki kıza lan! :( amına koyim niye gözlerime öyle bakıyo buluyorum ki seni her kafamı çevirdiğimde? o kadar tatlıydı ki, anlatamam.. bebeğim ya, bi daha çık karşıma! lütfennn! bizimkilerle konuşuyorm ben falan, o da merdivenlerin yanındaki demirlerden tutmuş etrafı izliyo. yani ben çaktırmadan ne yptığına bakmaya çalıştığında o kadarını gördüm. cesaretimi toplayıp gözlerine baktığımda hep bana baktığını gördüm. benim de ona baktığımı gördükten sonra biraz bekliyo, sonra duvarda bişey okuyomuş gibi hiç takmadan dönüp arkadaşını dinliyo.  artist seni :D aslında hiç hoşa gidicek bi hareket değil ama benim acayip hoşuma gitti. sebebini bilmiyorum :D



  olm konuşuyorsun da böyle sevgilin yok mu lan senin? varsa var olmasa daha iyi. zaten söyliyim ilk gördüğümde bitsin bu iş. bana ne ya, nerdeyse bi buçuk aydır 10 metreden fazla yaklaşamadığım sevgilim! hiç olmasın daha iyi. herşeyi sözde onun. "çok seviyorum, vazgeçemem senden, herşeyimsin, atlatıcaz, bugün olmaz yarın aşkım, aşkm bugün şuraya gitmem lazım yarın, bilmemne, falan filan, balık tutmaya gitcem :P" ebeninki artık!  olmasıyla olmaması arasında bi fark yok. sevmiyomusun da böyle konuşuyosn derseniz çok seviyo-dum. ama gözden uzak olan... biliyosnuz işte devamını. en güzeli güzel gözlü fıstığımın aklımda kalan birkaç fotoğraf gibi bişeyine aşık olup saçma da olsa mal mısın da deseniz onu beklemek, bir dha görmek ümidiyle. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder