1 Ağustos 2009 Cumartesi

Mim: Benden nefret ediyorsunuz!

Saw'ciğim güzelinden bir mim yollamış hemi de kargo ile. :p Aslında o kendime Sam diyo da ben "Saw" i daha çok sevdim. Daha hoş, düşün sen bunu Sam. :d haydi mime cevap yazalım.

Nefret ettiğim şeyler şunlar:
  • Yanımdaki kızın bir yakınını görüp selam vermesi. Bok var sanki sonra sarılın, işimiz var lan.
  • İsmail YK türü sanatçı(!!!) arkadaşlar.
  • Götünü başını açıp topuklu ayakkabıyla gezip kendini seksi zanneden kaltaklar ki bunlar 14 yaşında gfhdjksl(Sam öyle demiş, ben de sevmiyom öylelerini. kazma bakirecanlar sizi xD)
  • Counter oynarken banlanmaktan. sanki hile kullanıyoz. adamları takır takır öldürüyom, hile yapıyon diyo şerefsizler!!
  • Sagoculardan nefret plus ediyorum. Sagopa'yı hiphopn kralı sayıyor apticanlar.
  • kendimden nefret ediyorum xD kdlşakfa. her bokun sonuna -can koyuyorum ama güzel oluyo lan blogcan. :D olmuyosa söyle bilelim
  • pc'min kaldırmadığı oyunlardan! :Q d:
  • öpüşürken konuşmaya çalışan salaklardan xD evet bi defa ben de yaptım. ama öpüşmek istemiyordum, canım sıkkındı. ondan öyle kız öperken konuştum falan. ama komikti lan xD hem konuşuyom hem dudaklarına sürtüyo dudaklarım. kız hala üstüme geliyo. dua etsin o sokaktaydık... xD asdafşldsfs.
  • "şeni heyşeyden şok şeviyoyum biytanem" gibi konuşup çocuk taklidi yapan embesillerden.
  • kulaklığımın bir tarafının çalışıp diğerinini çalışmamasından. bozuk olan düzelince de diğr çalışmıyo. msadalnfas xD bunlar bnm gibi manyak ya.
  • travestilerden...
  • mim gönderdiğimde cevaplamayanlardan...
  • daha çok şeyden nefret ediyorum da söylemiyorum.

Mimi Filozof'a Cesetizleri'ne ve Pucca'ya gönderiyorum. Sanki tanıyorlar beni xD eminim mim gödnerdiğimi bile görmeyecekler.

1 yorum: